Pakk on märgitud kohaletoimetatuks, kuid ma pole seda kätte saanud

Kui sinu saadetise jälgimise infos on märgitud, et tellimus on kohale toimetatud, kuid sa pole seda saanud, siis toimi järgmiselt:

Kontrolli jälgimise üksikasju
- Vaata, kas jälgimise teabes on märkusi või uuendusi kullerilt ning veendu, et tarneaadress on õige. Mõnikord annavad kullerid infot selle kohta, kuhu pakk jäeti.
- Vaata üle oma kodu ümbrus, sh trepid ja küljeuksed, kuna pakid pannakse mõnikord silma alt ära.
- Kaalu naabritelt või vastuvõtulauast küsimist, eriti kui elad korteris või tarnetaadress on ettevõtte hoone.

 

Kauba mitte kätte saamise avaldus
Kui sa ei leia pakki, esitame nõude kullerile. Selle jaoks pead täitma ja allkirjastama kauba mitte kätte saamise (NRG) ankeedi.

Avaldusele tuleb märkida järgmised andmed:

  • Kadunud paki/pakkide jälgimise number/numbrid;
  • Saadetisele märgitud nimi ja aadress;
  • E-posti aadress ja telefoninumber;
  • Tellimuse number ja tellimuse kuupäev (tellimuse esitamise kuupäev);
  • Käekirjaline allkiri (isegi kui ankeet täidetakse digitaalselt, on nõutud füüsiline allkiri);

Oluline

    • Kui igal tootel on eraldi jälgimise number, lisa kõigi kadunud toodete jälgimise numbrid.

    • Mõned kullerid nõuavad, et esitaksid nende ankeedi vidaXLi ankeedi asemel. Sellisel juhul saad kasutada ühte allolevatest ankeetidest, klõpsates sinu toote tarninud kullerile:

DPD (klõpsa juhiste nägemiseks siia)

 

Järgmised sammud pärast ankeedi esitamist
Kui oleme allkirjastatud ankeedi kätte saanud, esitame kullerile nõude ja võtame sinuga ühendust kohe, kui probleem on lahendatud.
Kui sul on selle protsessi kohta küsimusi või vajad abi õige ankeedi leidmisel, aitab sind meie klienditugi. Võta nendega kindlasti abi saamiseks ühendust.

 

Kas soovid vidaXLi tarne kohta lisateavet? Loe seotud artikleid: