vidaXL on pühendunud sellele, et meie veebisait oleks ligipääsetav kõigile, sealhulgas puuetega inimestele.

Järgime veebisisu juurdepääsetavuse juhiseid (WCAG) 2.1 AA taseme standardit, et tagada meie digitaalsete teenuste vastavus kasutajate vajadustele ja järgida Euroopa ligipääsetavuse akti.

Meie teenusest

vidaXL pakub veebiplatvormi kodu- ja aiatoodete ostmiseks. Meie veebipood on loodud pakkuma sujuvat ostukogemust alates sirvimisest ja toodete valikust kuni ostu vormistamise ja konto halduseni. Lisaks pakume pidevat tuge oma klienditeenindajate ja vestlusrobotite kaudu.

Ligipääsetavuse vastavus

Oleme parandanud ligipääsetavust järgmiselt:

  • Tõstsime värvikontrasti vastavaks WCAG AA/AAA standarditele
  • Suurendasime interaktiivsete elementide sihtalasid vähemalt 44x44 pikslini, vastavalt WCAG AAA standarditele
  • Parandasime fookuskäitumist ja selle visuaalset esitamist, et tagada parem navigeerimine.
  • Parandasime tõgete ennetamist ja käsitlemist, pakkudes selgemaid visuaalseid vihjeid ja paremini sõnastatud teavitusi
  • Tegime kooditaseme täiustusi, kasutades korrektseid HTML-semantikaid ja ARIA-silte
  • Lisasime veebipoe piltidele kirjeldavad alt-tähemärgid.
  • Suurendasime põhiteksti suurust 16 pikslini vastavalt WCAG soovitustele. Põhiteksti all peame silmas, et kõik lõigud ja pikemad tekstiosad on vähemalt 16 pikslit suured, tagades seeläbi hea teksti loetavuse ja skaneeritavuse.

Käimasolevad ligipääsetavuse paranduse tegevused

Selleks, et säilitada ja paranda veelgi ligipääsetavust, me:

  • Jälgime pidevalt ligipääsetavuse näitajaid, et tagada pidev vastavus nõuetele
  • Täiendame meie kooditaseme ligipääsetavuse silte aja jooksul, et pakkuda täpsemaid tähistusi nii kasutajatele kui ka otsingumootoritele
  • Tagame sisemised disainiprotseduurid, mis seavad esikohale ligipääsetavuse nõuete järgimise, sealhulgas sihtpiirkond, värvikontrast ja fookuskäitumine.

Oleme teadlikud, et mõnes valdkonnas on veel arenguruumi. See hõlmab ostukogemuse sujuvamaks ja hõlpsamaks muutmist - näiteks toodete sirvimise, ostukorvi haldamise ja ostu vormistamise parandamist, et kogu protsess tunduks kasutajale isikupärasem ja mugavam. Täiustame ka ligipääsetavust, et tagada kõigile, olenemata nende võimekusest, lihtne navigeerimine meie veebisaidil. Sellistel juhtudel töötame ligipääsetavate alternatiivide rakendamise nimel ning avaldame vastavad uuendused tulevastes versioonides.

Protsessid ligipääsetavuse säilitamiseks

Oleme kehtestanud ettevõttesisesed protsessid pikaajalise ligipääsetavuse tagamiseks, sealhulgas:

  • Pidev järelevalve ja testimine arendustsüklite käigus
  • Ligipääsetavusega seotud probleemide, paranduste ja täiustuste dokumenteerimine
  • Tulevaste täiustuste tegevuskava, mis põhineb kasutajate tagasisidel ja ligipääsetavuse audititel
  • Põhendunud kasutajakogemuse disainimeeskond, kes seab esikohale visuaalse ligipääsetavuse, keskendudes värvikontrastile, puutealadele ja teksti suurusele.

Kontakt

Oleme pühendunud oma ligipääsetavuse pidevale parandamisele. Kui sul tekib raskusi meie veebilehe kasutamisel või soovid teha ettepanekuid selle parandamiseks, võta meiega ühendust järgmiste kanalite kaudu:

- https://support.vidaxl.net/hc/et/requests/new?ticket_form_id=24409481452561

Saadaval ka heliversioon

Selle väljavõtte heliversioon on saadaval