1.1 Tellimuste prioriteetne töötlemine ja saatmine:
1.1.1 Teie tellimus töödeldakse ja saadetakse prioriteetselt meie meeskonna poolt.
1.1.2 Tellimus paigutatakse töötlemisjärjekorra etteotsa, tagades selle edastamise vedajale esimesel võimalusel. See on eriti kasulik tipphooaegadel või ootamatute viivituste korral.
1.2 Saatmiskohustuse mittetäitmine:
1.2.1 Kui me ei täida lubatud saatmistähtaega, kompenseerime selle, väljastades 150% tasutud teenuse hinnast kinkekaardi kujul.
1.2.2 Mitme tootega tellimuste puhul arvutatakse 150% kinkekaardi hüvitis proportsionaalselt viivitatud toodete väärtuse alusel kogu tellimuse suhtes.
1.3 Prioriteetne klienditugi:
1.3.1 vidaXL klienditoele saadetud päringutele vastatakse 12 tunni jooksul, kui klient:
1.3.2 Kui tellimuse number puudub või kasutatakse teistsugust e-posti aadressi, rakendub esimesele sõnumile tavaline vastamisaeg (24 tundi). Prioriteetne käsitlemine algab pärast tellimuse ja teenuse kinnitamist.
2.1 See teenus ei hõlma tooteid ega nendega seotud garantiisid (nt parandamine, asendamine, tagasimakse), vaid ainult ülalnimetatud teenuseid.
3.1 Premium Experience teenuse hind on 4.99 EUR tellimuse kohta.
4.1 Prioriteetse saatmise teenus kehtib alates tellimuse esitamise hetkest kuni kõikide toodete kättesaamiseni või kuni kinkekaardi väljastamiseni teenuse kohustuse rikkumise korral.
4.2 Prioriteetne klienditugi kehtib kuni toote seadusliku garantiiperioodi lõpuni.
5.1 Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS) ja Tarbijakaitseseadusele on Eesti tarbijatel õigus e-poest tehtud ostust 14 päeva jooksul taganeda.
5.2 Kui kogu tellimusest taganetakse, tagastatakse ka Premium Experience teenuse eest makstud summa, kui teenuse osutamine ei ole veel täielikult toimunud (nt kui toode ei ole veel teele pandud).
6.1 Premium Experience teenus ei piira tarbijate seaduslikke õigusi. Müüja on kohustatud järgima Eesti seadustega sätestatud garantiinõudeid.
6.2 Õiguslik vastavuse garantii:
6.2.1 Tarbijal on meetmete võtmiseks aega kaks aastat alates kauba üleandmisest.
6.2.2 Ta saab valida kauba parandamise või asendamise vahel ning müüja kannab need kulud.
6.2.3 Tarbija on vabastatud kauba lepingutingimustele mittevastavuse tõendamisest esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest.
6.3 Õiguslik garantii varjatud defektide osas:
6.3.1 Tarbija võib rakendada garantiid müüdud eseme varjatud puuduste korral ja valida müügi tühistamise või müügihinna vähendamise vahel.
See teenus kehtib ainult Eestis ja kuulub Eesti seaduste reguleerimisalasse.
Vaidluste korral, mida ei ole võimalik lahendada kokkuleppeliselt, lahendatakse need Eesti kohtutes.