Mis on XLService ja kuidas see töötab?

Kui kaua ma saan ümber mõelda? Enamikku vidaXLi müüdavaid tooteid saab tagastada kuni 14 kalendripäeva alates nende kättesaamisest. Mitme toote tellimisel algab ümbermõtlemisperiood päev pärast viimase paki kätte saamist.

Mis on minu kohustused? Saate hinnata toodet/tooteid samal viisil kui füüsilises poes. Kui ületate selle, mis on vajalik toote omadustega tutvusmiseks, vastutate teie toote väärtuse vähenemise eest. Kõik tooted tuleb tagastada algpakendis, kui see on mõistlikult võimalik.

Kuidas kasutada XLService’it? XLService’i kasutamiseks peate teavitama vidaXLi oma otsusest tagastada toode enne ümbermõtlemisperioodi (14 kalendripäeva) lõppu. Seda saab teha mitmel viisil

 

Igal juhul palume, et annaksite nii palju teavet kui võimalik, et saaksime teie taotlusega kiirelt tegeleda. Lugege lähemalt.

Kuidas saan teie tooteid tagastada? Kui oleme kätte saanud teie taotluse tagastada toode XLService’it kasutades ja see vastab käesolevas sätestatud tingimustele, korraldab vidaXL toote tagastuse kas:

  • äraviimisega pakipunkti või
  • toote pealevõtmisega kulleri poolt.

Mis on XLService’iga seotud kulud? XLService’i kasutades võetakse iga tagastatava toote eest tasu 9,99 eurot.

Tagastusprotsessi algatamiseks valige üks allolevatest ühenduse võtmise vormidest. Juhendame teid protsessi käigus.

 

Kas soovite lisateavet tagastuste kohta vidaXLis? Lugege meie seotud artikleid:

Kas te ei leidnud oma küsimusele vastust? Võtke ühendust meie klienditoega ja aitame teid meeleldi.