Telefonikõnede lindistamise põhimõtted

Kui sa helistad meie klienditoele, võime sinu kõne lindistada. Siit artiklist leiad kogu teabe meie telefonikõnede lindistamise põhimõtete kohta.

 

>Miks te kõnesid lindistate?

Me lindistame kõnesid kvaliteedi jälgimise ja hindamise eesmärgil. Meie eesmärk on tagada, et kui sa meiega ühendust võtad, kas telefoni teel või muul moel, saad parimat võimalikku teenust.

 

>Kas võin lindistamisest keelduda?

Jah, sul palutakse lindistamisega nõustuda või sellest keelduda kõne alguses. Kui sa sellest keeldud, siis lindistamine peatatakse ja kõik, mis varasemalt lindistati, kustutatakse otsekohe.

 

>Kui kaua lindistatud kõnesid säilitatakse?

Me säilitame salvestused 21-päevase perioodi vältel alates päevast, mil salvestus toimus.

 

>Millises riigis lindistatud kõnesid säilitatakse?

Lindistusi säilitatakse Saksamaa andmebaasis.

 

>Millised õigused mul nende lindistustega seoses on?

Sul on järgmised õigused: õigus saada teavet, õigus ligipääsule, õigus andmete parandamisele, õigus olla unustatud, õigus andmete töötlust piirata, õigus andmete üle kandmisele, õigus mitte lasta otsuseid langetada üksnes automaatanalüüsi põhjal, õigus esitada vastuväidet ja õigus nõusolek tagasi võtta. Nende õiguste kohta lisateabe saamiseks loe meie kõnede lindistamise põhimõtteid.

 

Kas tahad lugeda meie telefonikõnede lindistamise põhimõtteid? Klõpsa siia.