Meil kehtivad tava- ja äriklientidele erinevad tingimused. Lugege järgnevalt teile kehtivaid tingimusi:

Tavaklientide tingimused

Uuendatud: 2020-06-01

Võtmesõnad: tingimused, kord, tegevuspõhimõtted

Tingimused on seotud www.vidaXL.ee veebilehe kasutamisega ning on hallatud vidaXL Europe B.V.   poolt (“me” või  “meie” nii nagu kontekst seda võimaldab),

Olete aktsepteerinud selle veebilehe kasutamise ja kõik seonduvad tehingud, mis on tehtud läbi selle veebilehe ning mis on kajastatud nendes tingimustes (“Tingimused”). Soovitame teil tähelepanelikult läbi lugeda Tingimused ning printida koopia hilisemaks. Kõik toimingud, mis te teostate meie veebilehe kaudu näitavad, et olete lugenud, aru saanud ja nõustunud nende Tingimustega. Kui te ei nõustu tingimustega, siis ei tohi te seda veebilehte kasutada.

Kui esitate tellimuse sellel veebilehel, olete kohustatud andma oma kontaktandmed koos (piiranguteta) täisnime, aadressi, postikoodi, praeguse elukoha ja e-maili aadressiga. Teie isikuandmeid on kooskõlas meie privaatsuspoliitikaga. Nõustudes nende Tingimustega, kinnitate, et olete lugenud, aru saanud ja aktsepteerinud me privaatsuspoliitika tingimusi.

SISU

Artikkel 1 – Teenuse kättesaadavus

Artikkel 2 – Informatsioon meie kohta

Artikkel 3 – Muudatused veebilehel

Artikkel 4 – Tellimise protsess

Artikkel 5 – Teie tellimuse kinnitamine

Artikkel 6 – Maksmine

Artikkel 7 – Turvalisus

Artikkel 8 – Kohaletoimetamine

Artikkel 9 – Sisu täpsus

Artikkel 10 –Tagastused, tühistamised ja asendused

Artikkel 11 – Tagasimaksed

Artikkel 12 – Garantii

Artikkel 13 - Kaebustega tegelemise protseduur

Artikkel 14 - Omandiõigused

Artikkel 15 - Vastutus

Artikkel 16 – Teised olulised terminid

Artikkel 17 – Võta meiega ühendust

Artikkel 1 – Teenuse kättesaadavus

Meie veebilehe kaudu tellimuse esitamisega kinnitate, et olete õiguslikult võimeline siduvaid lepinguid sõlmima ja olete vähemalt 18 aastat vana.

Artikkel 2 – Informatsioon meie kohta

Haldab: vidaXL Europe B.V. Kaupleb vidaXL.ee nime all

Kontori aadress:

Mary Kingsleystraat 1 

5928 SK Venlo Holland

E-maili aadress:

webservice@vidaxl.ee

Registreerimisnumber : 09188362

Käibemaksu number: NL820055220B01

Artikkel 3 – Muudatused veebilehel

Jätame endale õiguse teha aeg-ajalt muudatusi Tingimustes. Kõik muudatused jõustuvad niipea, kui nad on postitatud veebilehele ning kehtivad kõigile lepingutele, mis on tehtud alates sellest kuupäevast. Teie ülesanne veebilehe külastajana on lugeda Tingimusi iga kord, kui kasutate veebilehte.

Käesolevad Tingimused saavad jõustuda ainult siis, kui need on kirja pandud ja allkirjastatud meie ametliku esindaja poolt. Sellisel juhul jäävad Tingimuste teised sätted puutumata.

Artikkel 4 – Tellimise protsess

Palun tutvuge meie “Kuidas tellida” manuaaliga saamaks informatsiooni kuidas esitada tellimus meie veebilehel. Kõik tellimused, mis on esitatud vidaXL.ee-s näitavad, et olete aktsepteerinud meie Tingimusi. (Palun vaadake 1.2 punkti).

Tellimise käigus palutakse teil lisada märge, kus kinnitate, et olete lugenud, saanud aru ja nõustunud nii nende Tingimuste sisu kui ka rakendatavusega. Me ei võta ega rakenda ühtegi tellimust enne, kui need Tingimused on aktsepteeritud.

Tingimused on jõus lepingu lõppemiseni. Või kuni ajani, mil te spetsiaalselt nõustute uuema ja muudetud versiooniga.

Et esitada telimusi meie veebilehel, peate te registreeruma ning looma kasutajanime ja salasõna (« sisse logimise detailid »). Informatsioon, mis the annate sellel veebilehel peab olema lõplik ja täpne kogu aeg. Olete vastutav säilitamaks sisse logimise detailide konfidentsiaalsuse. Me ei ole vastutavad  ühegi kahjustuse või kaotuse eest, mis võib tekkida teie enda tagatud turvalisuse tõttu. Kui teil on küsimusi enda sisse logimise detailide kohta või olete teadlik võimalikust väärkasutamisest, palun kontakteeruge webservice@vidaxl.ee

Artikkel 5 – Teie tellimuse kinnitamine

Pärast tellimuse esitamist saate te meilt e-maili, mis kinnitab, et oleme teie tellimuse kätte saanud. Palun pidage meeles, et see ei tähenda, et teie tellimus on aktsepteeritud.Teie tellimus esitab meile pakkumise osta toode. Kõik tellimused peavad olema meie poolt aktsepteeritud ning me informeerime teid nõusolekust saates teile e-maili, mis kinnitab, et toode on lähetatud (“Saatmise kinnitus”). Leping meie vahel (“Leping”) tehakse ainult sellisel juhul, kui me saadame teile tooted. Enne seda, võime teid informeerida tellimuse mitte aktsepteerimisest või võite selle tühistada.

Artikkel 6 – Maksmine

Makseid saab teha mis tahes mainitud meetodil Maksete Meetodi sektsioonis.

Niipea, kui saame teie tellimuse hakkame makset töötlema. Niipea kui oleme kontrollinud teie kaardi või Paypali detaile ja hetkelist laoseisu, toode saab olema valmis saatmiseks.

Kinnitamaks, et teie deebetkaarti või Paypali kontot ei kasutata teie loata, kontrollime informatsiooni, mille andsite tellimuse käigus (nimi, aadress ja muu personaalne informatsioon, mis on teie poolt esitatud). Aktsepteerides nende Tingimustega, nõustute nende kontrollimistega. See informatsioon on vajalik ainult teie identiteedi kontrollimiseks. Ei toimu ühetgi krediidi kontrolli ning see ei mõjuta teie krediiti. Teie poolt antud informatsiooni kasutatakse kooskõlas meie privaatsuspoliitikaga ja Isikuandme kaitse seadusega 1998.

Teie makse kontrollitakse kolmandast isikust teenusepakkuja poolt, mis vastab maksete turvalisuse standarditele (PCI DSS version 2).

Artikkel 7- Turvalisus

Kui olete jõudnud maksmiseni oma toote eest, turvarežiim aktiveeritakse automaatselt. Seda režiimi võib ära tunda tabaluku abil, mis on nähtaval teie brauseris all paremas nurgas. Turvarežiim tagab, et kõik teie andmed on krüpteeritud suurema turvalisuse huvides.

Et saaksime teostada teie makse deebetkaardi või krediitkaardiga, küsime teie kaardi detaile. Need andmed on küsitud iga kord, kui teete meile makse. Välja arvatud juhul, kui me ei kontakteeru teiega e-maili teel või muul juhul küsimaks maksekaardi andmeid või turvalisuse informatsiooni. Kui te ei saa e-maili, mis küsib sellist infot, siis palun kontakteeruge koheselt meie klienditeenindusega.

Me kasutame oma mõistlikke jõupingustusi kindlustamaks, et see veebisait on viirustest puhas ning ei sisalda teist kahjulikku sisu, mis võib kahjustada teie arvutit. Sellele vaatamata me ei anna selle kohta mingit garantiid. Teie vastutada on, et teil on õige varustus (sisaldades piirnaguteta viirusetõrje tarkvara) kasutamaks veebisaiti turvaliselt. Välja arvatud seal, kus kohaldatav õigus pole nõutud, ei ole me vastutavad igasuguse teie kaotuse või kahju eest, mis on viiruse või mõne muu kahjuliku sisu tulemus, kasutades meie veebilehte.

Artikkel 8 – Kohaletoimetamine

Kohaletoimetamise kulud ja aeg sõltub kohaletoimetamisaadressist ja toote tüübist, mille olete tellinud.

Lisainformatsiooni saamiseks palun vaadake meie “kohaletoimetamise informatsioon”.

Teeme kõik selleks, et tooted jõuavad teieni õigeaegselt. Kuigi mõnikord, ettenägematute asjaolude tõttu, on hilinemised vältimatud. Me ei ole vastutavad hilinemise või rikke tõttu, mis tekivad asjaolude tõttu, mida me kontrollida ei saa.

Kui pole kedagi, kes oleks saadaval kohaletoimetamisaadressil vastu võtmaks tellimust, siis jäetakse teile teade, millel on kirjas, kuhu teie tellimus viiakse. Ilmselt saab selleks teie naabruskonnas olev punkt. Alternatiivselt võib teie tellimuse tagasi saata ka saatja hoidlatesse ning teile jäetakse sellekohane teade. 

Toote kahju või kaotuse risk jääb meie vastutada kuni toode jõuab teieni (olles maksnud toote eest) või kuni esimene kättetoimetamise katse on tehtud.

Tarne tagasimaksed saavad toimuda ainult kooskõlas teie legaalsete õigustega Tarbijakaitse kaugmüügi määrus 200 all või teiste kohaldatavate seadustega.

Artikkel 9 – Sisu täpsus

Välja arvatud nagu mainitud allpool, hind, mille maksate on seesama, mis oli näidatud sel ajal, kui saime teie tellimuse. Välja arvatud vea puhul.

Ajal, mil kasutame oma mõistlikke püüdlusi kindlustamaks, et hinnad veebilehel on täpsed, on vead mõnikord vältimatud. Kui avastame hinna juures vea, kontakteerume teiega niipea kui võimalik andmaks teile valiku toote tellimus uuesti kinnitada tegeliku hinnaga või võimaluse oma tellimus tühistada. Kui meil pole võimalik teiega kontakteeruda siis tellimus tühistatakse automaatselt. Kui te tühistate tellimuse, kuid olete juba maksnud, siis maksame teile kogu summa tagasi.

Kõik hinnad on näidatud EUROdes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad ei sisalda saatmiskulusid, mis on esitatud toote koheletoimetamise informatsiooni juures.

Kõik suurused ja mõõdud on ligikaudsed. Me proovime neid esitada nii täpselt kui võimalik, kuid me ei saa garanteerida nende täielikus täpsuses.

Kasutades oma püüdlusi, proovime näidata pilte toodetest nii täpsena kui võimalik nende tegelikule välimusele.

Artikkel 10 –Tagastused

Toodete tagastamise informatsiooniks palun vaadake meie “Tagastuspoliitika sektsiooni”.

Vastavalt Tarbijakaitseseaduse kaugmüügi määrusele on teil õigus tühistada oma tellimus 30-päeva jooksul alates päevast, mil saite oma toote kätte. Sellisel juhul saate tagasi kogu makstud summa, mis saadetakse teile, kooskõlas allpool oleva Tagasimaksete sektsioonis ning muul juhul kooskõlas teie seadustega ettenähtud viisil.

Kui soovite oma tellimuse tühistada, peate meid informeerima saates e-maili. Seejärel korraldame kokkukorjamise, kus tellimus peab olema oma originaalpakendis ja samas konditsioonis, milles te selle saite. See on tasuta (Lisainformatsiooni saamiseks palun vaadake meie Tagastuspoliitika sektsiooni). Teil on seaduslik kohustus hoolitseda toote eest ajal, mil see on teie valduses. Kui te seda ei tee, on meil õigus küsida teilt kompensatsiooni.

Need Tingimused ei mõjuta teie teisi seadusest tulenevaid õigusi kliendina. Lisainformatsiooni saamiseks kliendiõiguste kohta kaugmüügi määruste kohta, palun kontakteeruge enda kohaliku omavalitsusega, kaplemise standardite osakonnaga või tarbija nõustamiskeskusega.

Harvadel juhtudel on võimalik, et toote täpsustused muutuvad. Sellisel juhul, kontakteerume teiega niipea, kui meil on võimalus pakkuda teile alternatiivselt sarnast või originaal toodet. Kui te pole rahul või õnnelik asendusega, palun kontakteeruge meie klienditeenindusege. Me korraldame toote tagastamise ja saadame teile tagasi teie raha, mis on kooskõlas meie tagastuspoliitikaga Tagastus sektsioonis allpool.

Kui usute, et olete saanud defektiga, kahjustatud või vale toote, peate meid informeerima mõsitliku ajaperioodi jooksul. Palun ärge tagastage meile toodet. Pigem võtame teiega ühendust ja pakume mõistlikku lahendust ning võime pakkuda teile parandust või asendusosasid, toote asendamist või raha täies ulatuses tagasi maksmist. Raha makstakse tagasi täies ulatuses ning võimalikud saatmiskulud ja mistahes mud mõistlikud kulud, mis võivad tekkida toote tagastamisel meile, hüvitatakse.

Artikkel 11- Tagasimaksed

Kui tühistate tellimuse kooskõlas ülevalpool Tühistamise sektsioonis kirjas olevaga, hüvitame kogu raha, mille olete maksnud, siis kui toode on meieni jõudnud. Tagasimakse tehakse teie kaardile  või Paypal kontole, mida kasutasite toote eest maksmisel ning nagu mainitud ülevalpool, tooted peavad tagastusel olema sellised, millisena te nad saite. 

Artikkel 12 – Õiguslik tagatis

Garanteerime, et kõik meilt või meie veebilehe kaudu ostetud tooted on vastavuses asjaomase müügilepinguga vähemalt kahe aasta jooksul toote kohaletoimetamisest Euroopa Liidu seaduse kohaselt, kuid siseriiklikud seadused võivad anda teile täiendavaid õigusi. Vastavus müügilepinguga tähendab, et tooted vastavad veebilehel olevale kirjeldusele, on sobilikud kasutamiseks eesmärkidel, milleks sama tüüpi tooteid tavaliselt kasutatakse, ning on sarnase kvaliteedi ja jõudlusega, mis on sama tüüpi toodetele tavapärased ja mida saab mõistlikult eeldada. Õiguslik garantii katab ka tarne ajal tekkida võivaid vigastusi.

Kui vastavus puudub, on teil õigus lasta tooted tasuta parandamise või asendamise kaudu vastavusse viia, või kui see on võimatu või ebaproportsionaalne, siis saada sobilikku hinnaalandust või raha tagastuse. Kui ostetud toode on kahjustatud, võtke kindlasti klienditeenindusega ühendust.

See õiguslik garantii ei mõjuta mistahes teisi teie tarbijaõigusi, mis põhinevad siseriiklikel seadustel ja määrustel.

Teie õigusliku garantii järgsed õigused muutuvad tühiseks, kui tootele teeb muudatusi keegi teine peale tootja või remonditeenuse osutaja, keda vidaXL selleks määranud ei ole.

Artikkel 13 – Kaebustega tegelemise protseduur

Garanteerime, et kõik meilt või meie veebilehe kaudu ostetud tooted on vastavuses asjaomase müügilepinguga vähemalt kahe aasta jooksul toote kohaletoimetamisest Euroopa Liidu seaduse kohaselt, kuid siseriiklikud seadused võivad anda teile täiendavaid õigusi. Vastavus müügilepinguga tähendab, et tooted vastavad veebilehel olevale kirjeldusele, on sobilikud kasutamiseks eesmärkidel, milleks sama tüüpi tooteid tavaliselt kasutatakse, ning on sarnase kvaliteedi ja jõudlusega, mis on sama tüüpi toodetele tavapärased ja mida saab mõistlikult eeldada. Õiguslik garantii katab ka tarne ajal tekkida võivaid vigastusi.

Kui vastavus puudub, on teil õigus lasta tooted tasuta parandamise või asendamise kaudu vastavusse viia, või kui see on võimatu või ebaproportsionaalne, siis saada sobilikku hinnaalandust või raha tagastuse. Kui ostetud toode on kahjustatud, võtke kindlasti klienditeenindusega ühendust.

See õiguslik garantii ei mõjuta mistahes teisi teie tarbijaõigusi, mis põhinevad siseriiklikel seadustel ja määrustel.

Teie õigusliku garantii järgsed õigused muutuvad tühiseks, kui tootele teeb muudatusi keegi teine peale tootja või remonditeenuse osutaja, keda vidaXL selleks määranud ei ole.

Artikkel 14 – Omandiõigused

Nõustudes meie Tingimustega, tunnistate ja nõustute, et kõik autoriõigused ja teised intellektuaalomandid on tehtud kättesaadavaks ainult teile personaalseks kasutamiseks ning jäävad alati  meie varaks.

Te võite alla laadida või kopeerida sisu või materjale toetamaks isiklikku kasutamist meie veebilehel. Kopeerimine, paljundamine, avaldamine, levitamine või sisu väljapanek või materjalide kasutamine meie veebilehelt mistahes muul eesmärgil on seadusega keelatud.

Sisu ja teised materjalid meie veebilehel on kättesaadavad ainult teie isklikuks kasutamiseks ja nende kopeerimine või kasutamine on keelatud, juhul kui pole kirjalikult kokku lepitud  teisiti meie esindajatega .

Artikkel 15 – Vastutus

Vastavalt Vastutuse osale, kui me ei suuda täita neid Tingimusi, oleme vastutavad ainult toodete ostuhinna eest.

Vastavalt Vastutuse osale, pole me vastutavad kaotuste eest järgmistes kategooriates : sissetuleku kaotus, äritegevuse kaotus, tulude kaotus, kokkuhoiu kaotus, andmete kaotus, maine kaotus, kontoriaja kaotus, või mistahes muu eriline või kaudne kaotus või maine.

Mitte miski selles kokkuleppes ei välista või limiteeri meie vastutust surma või isikliku õnnetuse puhul, mis on põhjustatud meie hooletusest ; pettuse või valeandmete esitamise eest, mistahes rikutud kohustuste eest Kaupade müügi seaduse akti 1987 eest ; või mistahes muu akt, mis on illegaalne tegevus, kus väldime või püüame vältida meile omistatud vastutust.

Kuigi kasutame oma püüdlusi kindlustamaks, et meie veebileht vastab kõikidele kehtivatele turvastandartitele, ei saa me võtta vastutust volitamata juurdepääsu eest infole, mille olete meiega jaganud läbi meie veebilehe.

Kui mõni neist Tingimustest või sätetest Lepingus on määratud kehtetuks, ebaseaduslikuks või mittejõustatavaks pädeva asutuse poolt, jäävad mistahes terminid, tingimused või sätted kehtima nii suures ulatuses kui need on seadusega lubatud.

Artikkel 16 – Teised olulised terminid

Kõik lepingud on sõlmitud inglise keeles. Kõik küsimused, mis võivad tekkida jäävad lahendamiseks Inglise õiguse alusel ja toimib Inglise kohtualluvuse all.

Need tingimused moodustavad kogu kokkuleppe meie vahel ja asendavad kõik varasemad arutelud, kirjavahetused ja läbirääkimised, mis on seotud antud teemaga.

Nõustume, et kummalgi meist pole ühetgi abinõud ega garantiid (tehtud kas tahtmatult või lohakalt), mis ei ole sätestatud nendes Tingimustes. Me mõlemad nõustume, et meie ainuke vastutus nende kinnituste ja garantiidega, mis on välja toodud nendes Tingimustes (tehtud kas tahtmatult või lohakalt) saab olema lepingu rikkumine.

Mitte üksi inimene peale selle kokkuleppe osapoolte ei oma mingeid õigusi jõustamaks mistahes tingimusi selles lepingus.

Artikkel 17 - Võta meiega ühendust

Kui teil on küsimusi Tingimuste või veebilehe kohta, palun kontakteeruge meie klienditeenindusega.

 

Äriklientide tingimused

Viimati uuendatud: 2020-06-01

Sisu:

Artikkel 1. Mõisted

Artikkel 2. Ettevõtja isik

Artikkel 3. Kohaldusala

Artikkel 4. Pakkumine

Artikkel 5. Leping

Artikkel 6. Hinnakujundus

Artikkel 7. Lepingu täitmine ja lisagarantii

Artikkel 8. Tarne ja täitmine

Artikkel 9. Laiendatud tehingud: kestus, lõpetamine ja pikendamine

Artikkel 10. Maksmine

Artikkel 11. Omandiõiguse säilitamine

Artikkel 12. Vastutus

Artikkel 13. Kaebuste esitamise kord

Artikkel 14. Vaidlused

Artikkel 1. Mõisted

Käesolevates tingimustes kasutatakse järgmisi mõisteid.

1. päev: kalendripäev;

2. digitaalne sisu: andmed, mida koostatakse või edastatakse digitaalsel kujul;

3. pikaajaline leping: leping, mis näeb ette esemete, teenuste ja/või digitaalse sisu korrapärase tarnimise kindlal perioodil;

4. püsiv andmekandja: mis tahes vahend, sealhulgas e-post, mis võimaldab kliendil või ettevõtjal talletada talle isiklikult adresseeritud teavet viisil, mis võimaldab tulevikus sellele ligi pääseda või seda kasutada aja jooksul, mida on kohandatud eesmärgile, mille jaoks teave mõeldud on ning mis võimaldab hoiustatavat teavet muutmata kujul taasesitada;

5. klient: füüsiline või juriidiline isik, kes tegutseb erialainimesena ja/või ettevõtte nimel;

6. ettevõtja: füüsiline või juriidiline isik, kes pakub klientidele kaudselt tooteid (juurdepääsu) digitaalsele sisule ja/või teenuseid;

7. kaugleping: leping, mis sõlmitakse ettevõtja ja kliendi vahel kaugtoodete, digitaalse sisu ja/või teenuste müügi korraldatud süsteemi raames ja mille kohaselt kuni lepingu sõlmimiseni kasutatakse suhtluseks täielikult või osaliselt ühte või mitut tehnoloogilist vahendit;

8. kirjalik: käesolevates tingimustes hõlmab „kirjalik” suhtlust e-posti ja faksi teel, kui saatja isikusamasus ja e-kirja terviklikkus on piisaval määral tõendatud;

9. kaugsuhtluse tehnoloogia: ressurss, mida saab kasutada lepingu sõlmimiseks ilma, et klient ja ettevõtja peaksid viibima samas ruumis;

10. veebilaht: ettevõtja veebipood, kus pakutakse kaupu ja teenuseid, mida kliendid saavad osta;

11. platvorm: väline keskkond, kus ettevõtjad saavad pakkuda kaupu ja teenuseid, mida kliendid saavad osta.

Artikkel 2. Ettevõtja isik

Osaühing vidaXL Europe B.V., asukohaga Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Holland. Tegutseb Hollandis käibemaksukohustuslase numbri NL820055220B01 all ja kaupleb Kaubanduskoja numbri 09188362 all.

Artikkel 3. Kohaldusala

1. Käesolevaid tingimusi kohaldatakse ettevõtja kõigile pakkumistele ning ettevõtja ja kliendi vahelistele kauglepingutele.

2. Kui klient lisab sätteid või tingimusi, mis kalduvad üldtingimustest kõrvale või mis ei sisaldu käesolevates tingimustes, kohalduvad sätted ja tingimused ettevõtjale üksnes juhul, kui ta nendega kirjalikul kujul sõnaselgelt nõustub.

3. Käesolevate tingimuste tekst tehakse kliendile kättesaadavaks enne kauglepingu sõlmimist. Kui see pole mõistlikult võimalik, teatab ettevõtja enne kauglepingu sõlmimist viisi, kuidas klient saab tingimustega tutvuda ja edastab lepingu kliendi taotlusel tasuta nii kiirelt kui võimalik.

4. Kui kaugleping sõlmitakse elektrooniliselt, võib hoolimata eelmises lõigus sätestatust ja enne kauglepingu sõlmimist teha tingimuste teksti kliendile kättesaadavaks elektrooniliste vahendite kaudu selliselt, et klient saab seda talletada püsival andmekandjal. Kui see pole mõistlikult võimalik, siis teatatakse enne kauglepingu sõlmimist, kuidas saab tingimustega tutvuda elektrooniliste vahendite kaudu ning et need edastatakse kliendi soovil elektroonilisel või muul viisil.

5. Kui mis tahes käesolevate tingimuste säte on tühine, tuleb asjakohast sätet tõlgendada viisil, mis on lähim poolte soovile, mida on väljendatud tühises sättes, samas kui teised sätted jäävad täielikult kehtima.

6. Kui lisaks käesolevatele tingimustele kehtivad välise platvormi, millele ettevõtja tooteid ja teenuseid pakub, eritingimused, saab klient vastuoluliste tingimuste korral tugineda tingimusele, mis on talle kõige soodsam, kuid ainult juhul kui tingimused ei sisalda erandeid.

Artikkel 4. Pakkumine

1. Kui pakkumise kestus on piiratud või sellele kehtivad eritingimused, on sellele pakkumises selgesõnaliselt viidatud.

2. Pakkumine sisaldab pakutavate toodete, digitaalse sisu ja/või teenuste täielikku ja üksikasjalikku kirjeldust.

3.  Veebilehe ja pakkumise sisu on koostatud suure hoolega. Ettevõtja ei saa siiski tagada, et kogu veebilehel olev teave on alati õige ja täielik. Seetõttu võivad ettevõtja hindades, pakkumises, muus veebilehe teabes ja teistes materjalides esineda ilmseid programmeerimis- ja trükivigu.

Artikkel 5. Leping

1. Leping jõustub hetkest, mil klient võtab pakkumise vastu ja täidab vastavaid tingimusi.

2. Kui klient on pakkumise elektrooniliselt vastu võtnud, kinnitab ettevõtja elektrooniliselt viivitamata pakkumise vastuvõtmise kättesaamise. Kui ettevõtja ei ole pakkumise vastuvõtmise kättesaamist kinnitanud, võib klient lepingu lõpetada.

3. Pärast seda, kui klient on pakkumise vastu võtnud, jätab ettevõtja endale õiguse pakkumine tühistada 3 tööpäeva jooksul pärast vastuvõtmist. Ettevõtja teavitab tühistamistest viivitamatult klienti.

4. Kui leping sõlmitakse elektrooniliselt, võtab ettevõtja asjakohased tehnilised ja korralduslikud meetmed andmete elektrooniliseks edastamiseks ja tagab turvalise veebikeskkonna. Kui klient saab maksta elektrooniliselt, järgib ettevõtja selleks asjakohaseid turvameetmeid.

5. Kui pärast lepingu vastuvõtmist selgub, et klient on esitanud valesid andmeid, on ettevõtjal õigus oma kohustusi täita alles pärast õigete andmete saamist.

6. Ettevõtja võib seadusest tulenevate sätete raames uurida, kas klient suudab oma maksekohustusi täita ning uurida kõiki fakte ja tegureid, mis on olulised kauglepingu sõlmimiseks. Kui selle uurimise tagajärjel on ettevõtjal kindel alus lepingut mitte sõlmida, on tal õigus tellimusest või taotlusest keelduda seda põhjendades või lisada rakendamisele eritingimusi. Kui ettevõtja uurimise põhjal taotlusest loobub või lisab sellele eritingimused, teavitatakse sellest klienti hiljemalt 3 päeva pärast lepingu sõlmimist.

Artikkel 6. Hinnakujundus

1. Kõik veebilehel ja ettevõtja muudes materjalides nimetatud hinnad sisaldavad käibemaksu (kui ei ole sätestatud teisiti) ja kui veebilehel pole teisiti väljendatud, sisaldavad need ka muid kohaldatavaid tasusid.

2. Eelnevas lõigus sätestatust hoolimata võib pakkuda ettevõtja tooteid või teenuseid muutuva hinnaga, kui hinnad muutuvad finantsturu seisust tulenevalt, mida ettevõtja ei saa mõjutada. Pakkumises tuuakse välja seos turukõikumistega ja asjaolu, et esitatud hinnad on sihthinnad.

3. Ettevõtja võib muuta hindu 2 nädalat pärast lepingu sõlmimist. Kui klient muudatusega ei nõustu, võib ta lepingu lõpetada ilma selle eest ettevõtjale tasumata.

4. Lisatasud, näiteks kohaletoimetamistasud ja maksetasud, on veebilehel esitatud ja neid kuvatakse vähemalt tellimuse esitamise käigus.

Artikkel 7. Lepingu täitmine ja lisagarantii

1. Ettevõtja tagab, et tarnitud tooted ja teenused vastavad lepingule, tingimusel, et sektoris aktsepteeritud määratletud suuruste, kaalude, koguste ja värvimuutuste väiksemaid kõrvalekaldeid ei loeta ettevõtja puudusteks.

2. Klient peab üleandmise ajal tarnitud kauba üle vaatama ja klient veenduma, et tarnitud kaup vastab lepingu tingimustele. See sisaldab järgmist:

- kas tarniti õige kaup;

- kas tarnitud kauba kogused ja arv vastavad kokkuleppele;

- kas tarnitud kaup vastab tavapärasele kasutusele ja/või kaubanduslikele eesmärkidele kehtestatud nõuetele.

Nähtavate puuduste ilmnemisel peab klient sellest ettevõtjat teatama 14 päeva jooksul pärast toodete kohaletoimetamist. Nähtamatute puuduste avastamise korral peab klient sellest ettevõtjat teatama hiljemalt 14 päeva jooksul pärast seda, kui ta oleks võinud need mõistlikult avastada. Kui klient seda ei tee, ei ole tal enam õigust nõuda nende puuduste eest remonti, asendamist, hüvitamist ja/või tagasimaksmist.

3. Kui ettevõtja peab kaebust õigustatuks, parandatakse, asendatakse või hüvitatakse (osaliselt) pärast kliendiga konsulteerimist vastavad tooted. Ettevõtja saab seega suunata kliendi tootja või tarnija juurde.

Artikkel 8. Tarne ja täitmine

1. Käesolevate tingimuste artikli 3 sätete kohaselt täidab ettevõtja vastuvõetud tellimused asjakohaselt kiirelt.

2. Ettevõtjal on õigus kaasata kolmandaid isikuid, kui see on lepinguliste ülesannete täitmiseks vajalik.

3. Määratud tarneaegu tuleb tõlgendada mõistlike pingutuste kohustusena ja neid peetakse ligikaudseteks. Ettevõtjal on õigus kuller valida. Kliendile ei hüvitata mis tahes juhul tarneaja ületamist, välja arvatud juhul kui see juhtus müüja tahtliku tegevuse või sihiliku hooletuse tõttu.

4. Ettevõtja jätab endale õiguse tarnida müüdavaid tooteid osade kaupa.

5. Toodete kahjustumise ja/või kaotamise risk lasub ettevõtjal kuni toodete kliendile üle andmiseni, kui pole sõnaselgelt kokku lepitud teisiti. Kui klient on nõus toodetele järele tulema, kandub risk üle toodete üleandmisel.

6. Kui klient või tema määratud kolmas isik ei viibi toodete kättesaamiseks kokkulepitud ajal tarneaadressil, on ettevõtjal õigus tooted tagasi võtta. Ettevõtja võib pärast kliendiga konsulteerimist lisatasu eest tarnida tooted kliendile muul ajal ja/või päeval. Kui kohaletoimetamine osutub võimatuks, siis maksekohustust ei tühistata ja kõik lisakulud, sealhulgas tagastuskulud, jäävad kliendi kanda.

Artikkel 9. Laiendatud tehingud: kestus, lõpetamine ja pikendamine

Lepingu lõpetamine:

1. Klient saab alati lõpetada lepingu, mis on sõlmitud määramata ajaks ja mis on mõeldud toodete, digitaalse sisu või teenuste korrapäraseks tarnimiseks, kokkulepitud lepingu lõpetamise eeskirjade kohaselt, teavitades ette kõige rohkem kaks kuud.

2. Klient saab alati lõpetada lepingu, mis on sõlmitud kindlaks tähtajaks ja mis on ette nähtud toodete (sh elektrienergia), digitaalse sisu või teenuste korrapäraseks tarnimiseks kindla ajavahemiku lõpus, järgides selleks kokkulepitud lõpetamiseeskirju ja maksimaalselt kahe kuu pikkust etteteatamisaega.

3. Klient saab eelmistes punktides nimetatud lepingud kirjalikult lõpetada.

Laiend:

4. Lepingut, mis on sõlmitud kindlaks tähtajaks ja mis on mõeldud toodete (sh elektrienergia), digitaalse sisu või teenuste korrapäraseks tarnimiseks, pikendatakse automaatselt sama kindla tähtaja võrra.

5. Nimetatud etteteatamistähtajad kehtivad ka lõpetamise korral ettevõtja poolt

Artikkel 10. Maksmine

1. Kliendil on kohustus tasuda ettevõtjale tellimuse vormistamise ajal, kasutades veebilehel esitatud maksemeetodit. Ettevõtja võib pakkuda erinevaid makseviise, mis võivad aeg-ajalt muutuda. Kui pole teisiti kindlaks määratletud, on klient kohustatud tasuma 14 päeva jooksul pärast tarnimist.

2. Kui klient ei täida oma maksekohustust õigeaegselt, vastutab ta seaduse alusel viivitamatult, ilma et oleks vaja viivitustest teavitada. Ettevõtjal on õigus suurendada makstavat summat seadusjärgse viivise määra võrra ja ettevõtjal on õigus nõuda sisse kliendilt kohtuvälised sissenõudmiskulud.

Artikkel 11. Omandiõiguse säilitamine

1. Tarnitud kaubad jäävad ettevõtja omandisse seni, kuni klient tasub makstava summa täies ulatuses.

Artikkel 12. Vastutus

1. Tahtluse või raske hooletuse korral piirdub ettevõtja kogu vastutus kliendi ees lepingu täitmise väidetava rikkumise tõttu hüvitise maksmisega lepingus sätestatud summas (sisaldab käibemaksu). Pikaajalise lepingu korral piirdub nimetatud vastutus summa hüvitamisega, mille klient oli ettevõtjale võlgu kahju tekitamisele eelnenud 3 kuu jooksul.

2. Ettevõtja ei vastuta kliendi ees kaudsete kahjude eest, sealhulgas (kuid mitte ainult) tagajärgedest, saamata jäänud kasumist, saamata jäänud kokkuhoiust, andmete kadumisest või äritegevuse katkestamisest tuleneva kahju eest.

3. Klient hüvitab ettevõtjale mis tahes kolmandate isikute nõuded, välja arvatud juhul, kui ettevõtja või tema seaduslik ülemus on tahtlikult või hoolimatult käitunud.

4. Eelmised lõigud ei kehti kahju puhul, mis tekkis kliendile ettevõtjalt ostetud puudulike toodete edasimüümisel, juhul kui kliendi kliendid on valmis võtma tema suhtes õiguslikke meetmeid.

5. Kui lepingu täitmine on jäädavalt võimatu, tekib ettevõtja vastutus lepingust tuleneva kohustuse täitmata jätmise pärast üksnes siis, kui klient taotleb ettevõtjalt viivitamata kirjalikult mõistliku tähtaja jooksul lepingu rikkumise kõrvaldamist ja ettevõtja jätkab pärast selle tähtaja möödumist oma kohustuste mittetäitmist. Makseviivituse teade peab sisaldama puuduste võimalikult täielikku ja üksikasjalikku kirjeldust, et ettevõtjal oleks võimalus adekvaatselt reageerida.

6. Hüvitise saamise õiguse tingimus on, et klient teavitab ettevõtjat alati kahjust võimalikult kiiresti kirjalikult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast selle tekkimist. Kahju, millele ettevõtjale selle aja jooksul tähelepanu ei ole pööratud, ei kuulu hüvitamisele, välja arvatud juhul, kui klient suudab tõendada, et ta ei oleks saanud varem kahjust teavitada.

7. Vääramatu jõu korral ei ole ettevõtja kohustatud hüvitama kliendile tekitatud kahju.

Artikkel 13. Kaebuste esitamise kord

1. Ettevõtja on avalikustanud kaebuste menetluse korra ja tegeleb kaebusega selle kaebuste menetluse korra kohaselt.

2. Kaebused lepingu täitmise kohta tuleb ettevõtjale esitada täielikult ja selge sõnastusega mõistliku aja jooksul pärast seda, kui klient on puudused välja selgitanud.

3. Ettevõtjale esitatud kaebustele vastatakse 14 päeva jooksul arvates nende kättesaamise kuupäevast. Kui kaebuse menetlemiseks on vaja rohkem aega, vastab ettevõtja 14 päeva jooksul kinnituse kättesaamise kohta ja teatab, millal klient võib oodata täpsemat vastust.

Artikkel 14. Vaidlused

1. Ettevõtja ja kliendi vahelisi lepinguid, mille suhtes neid tingimusi kohaldatakse, reguleerivad eranditult Hollandi seadused.

2. Kõik vaidlused, mis võivad tuleneda lepingust ja mida ei saa rahumeelselt lahendada, võib esitada üksnes Oost-Brabanti kohtusse, mille asukoht on Hertogenbosch. See kehtib ulatuses, kuivõrd kohtualluvuse kohustuslikud reeglid piiravad seda valikut. Ettevõtja ja klient võivad oma vaidlused lahendada siduvate nõuannete või vahekohtu abil.

 


Manus(ed)

Kasutustingimused

Tagastuspoliitika

Privaatsuse ja küpsistega seotud avaldus